چرا باید مراقب تخصیص بودجه به پلت فرم هوش تجاری خود باشید؟

در سالهای اخیر سرمایه گذاری های کلانی روی تجاری مصنوعی انجام شده است. مقاله حاضر درمورد ارزش بالا و بازدهی سرمایه شرکت های هوش تجاری است. این موضوع مهمی است زیرا افرادی که پلت فرم های آنالیزی خریداری می کنند باید درمورد آن ها اطلاعات داشته باشند چون این موضوع سرفصل های بسیاری را در زمینه الویت های یک کسب و کار باز میکند.

آیا میلیون ها دلاری که صرف میشود، یک سود کلان درپی دارد؟

وقتی سرمایه گذاری های چندین میلیون دلاری را میبینیم، انتظار داریم که آن کسب و کار خوب پیش رود. اما عموما، موضوع این نیست. بسیاری از سازمان های هوش تجاری در افزایش سرمایه خوب عمل می کنند، اما لزوماً در بنا نهادن کسب و کار و تولید محصولات چندان خوب نیستند.

فروشندگان هوش تجاری شما مشغول بنا نهادن چه چیزی هستند؟

اگر من یک مشتری نرم افزار هوش تجاری بودم، اولین چیزی که نظرم را جلب میکرد این بود که یک کسب و کار با چه کیفیتی ساخته شده است؟ این موضوع موارد بسیاری درمورد تیم مدیریت و هدفی که آنها از کسب و کار دارند را روشن میکند. و این سوالات را در نظر می آورد که آیا آنها توانایی خلق ارزش را براستی دارند؟ آیا آنها به محصولاتشان اهمیت میدهند؟ آیا آنها در فکر ساختن یک کسب و کار پایدار هستن یا تنها به فکر منفعت شخصی خود در کوتاه مدت هستند؟ اگر مورد دوم درست است باید نگران پایداری کسب و کار بود بخصوص اگر درآمدی برای پشتیبانی از خود ندارد.

فروشنده هوش تجاری شما روی چه چیزی هزینه می کند؟

 بعنوان یک خریدار، این وظیفه شماست که بپرسید این شرکت ها پول هایشان را صرف چه چیزی میکنند؟ بسیاری از شرکت ها روی کمپین های بازاریابی و استخدام تعداد زیادی از افراد فوق العاده، سرمایه گذاری های کلان می کنند. و این یعنی آن سازمان بسرعت سست خواهد شد. این لزوما راه درستی برای ساختن یک کسب وکار پایدار، رشدپذیر و ماندگار نیست. بنظر من اولین چیزی که برای یک کسب و کار باید در الویت قرار بگیرد ساختن محصولات عالی است که مردم انتظارش را دارند و سپس برای توسعه کسب و کار خود دست به ساخت بهره وری های عملیاتی مورد نیاز بزند.

برای ساختن یک کسب و کار پایدار معجزه ای درکار نیست. بلکه داشتن یک مدیریت خوب کافی است. شما می بایست درآمد حاصله و هزینه های مصرفی را کاملا بدانید، باید به ریسکی که درنظر دارید انجام دهید، آگاه باشید، و باید سرمایه خود را برای رسیدن به نتیجه بهتر صرف کنید.

تصمیم با شماست

پس اگر شما خریدار محصولات نرم افزاری هستید، باید از چگونگی ساخته شدن یک کسب و کار باخبر شوید. اگر مدیریت آن کسب و کار بیشتر روی افزایش پول خود متمرکز است و نه روی تولید محصولات باکیفیت تر، پس تصمیم با شماست که آیا بخواهید خطر خرید نرم افزار آن کسب  وکار را بجان بخرید زیرا ممکن است عمر آن شرکت چندان پایدار نباشد.

 

منبع: solutionsreview.com

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}