مزایای ERP موبایل

سیستم‌های ERP سنتی برای دسکتاپ طراحی شده بودند، اما سیستم‌های ERP امروزی برای لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند و تبلت طراحی شده‌اند. جای تعجب نیست، زیرا قابل حمل و همراه بودن طولانی‌مدت و نیز امکان برقراری ارتباط لحظه‌ای با تلفن همراه، قابلیت‌هایی هستند که سبب سوق دادن توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای ERP به این سو شده‌اند.

 

 

به همین دلیل، هیچ‌کس نمی‌تواند این حقیقت را انکار کند که همه ما، نه فقط در کسب‌وکار، بلکه در هر جبهه قابل‌تصوری، افراد بانفوذی هستیم. دلیل آن این است که ERP تلفن همراه برای ما غریبه نیست و در نتیجه بر نحوه اداره عملیات کسب‌وکارها تاثیرگذاری بسیاری دارد.

ERP موبایل فقط یک برنامه کاربردی نیست، بلکه مجموعه‌ای از راهکارها است که کاربران می‌توانند به کمک آن، فرایندهای خود را بر اساس جریان‌های کاری و نیازهای خود، طراحی کنند. ساده به نظر می‌رسد، این طور نیست؟ باید گفت که هم از نظر تئوری و هم عملی، جواب مثبت است و توضیح بهتر آن به شرح زیر است:

در متوسط تنظیمات ERP تلفن همراه، کاربران می‌توانند از استفاده راحت سیستم ERP از طریق دستگاه‌های تلفن همراه، گوشی‌های هوشمند، و تبلت به جای کامپیوتر ساکن، لذت ببرند. ERP موبایل با برخورداری از قابلیت‌هایی همچون قابل حمل بودن، امکان انجام عملیات به‌طور لحظه‌ای ، از هر مکان و در هر زمانی و نیز پویایی، موجب افزایش بهره‌وری عملیاتی و کارایی سازمان می‌شود.

ERP موبایل: یک حالت برد-برد برای شما و کسب‌وکارتان

ERP موبایل این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که بتوانند به‌راحتی داده‌های کسب‌وکار را ایجاد کرده، به آنها دسترسی داشته باشند و آنها را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انتقال دهند. این به معنای دسترسی لحظه‌ای به داده‌ها در زمان نیاز برای انجام کارها، است. برنامه‌های ERP موبایل بسیار زیادند. معروف‌ترین آنها عبارتند از: Mobile SalesForce, Mobile Service, Proof of Delivery, Warehouse (for WMS), Mobile Point-of-Sale (POS), Purchase Approval, and Employee Attendance, جایی که کارکنان به‌راحتی می‌توانند ساعات کار یا پروژه خود را مشخص کنند.

یک برنامه ERP موبایل در نهایت عملیات و ارتباطات کسب‌وکار شما را ساده کرده و موجب بهبود همکاری و افزایش بهره‌وری خواهد شد. در اینجا به پنج مزیت ERP موبایل اشاره می‌کنیم:

  1. بهبود خدمات مشتریان

تیم‌های خدمات مشتریان این امکان را می‌یابند که با دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مرتبط، کیفیت خدمات‌رسانی و پشتیبانی مشتریان را بهبود ببخشند.

  • بهره‌وری برابر است با موفقیت

در دنیای پویای امروز، کارکنان ساعاتی را در جاده یا ترمینال فرودگاه‌ها سپری می‌کنند. ERP تلفن همراه به آنها کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از این زمان‌ها بکنند که این امر به بهبود بهره‌وری و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز (تنها با اشاره یک انگشت) کمک می‌کند.

  • مشتریان، اولویت اصلی کسب‌وکارها

وقتی کارکنانی که با مشتریان سروکار دارند، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات آنها، از جمله سفارشات خرید و فاکتورها، داشته باشند، این امر سبب می‌شود که اطلاعات آنها همواره به‌روز و زمان پاسخ‌گویی کوتاه باشد.

  • واقعا درلحظه

دسترسی و پردازش اطلاعات سازمان در هر لحظه و هر مکان، به کارکنان/مدیران کمک می‌کند تا بتوانند به موقع و به‌جا تصمیم‌گیری کنند.

  • همه چیز به اطلاعات بستگی دارد

به کمک ERP موبایل، داده‌های انباشته شده و جدید به‌طور خودکار در سیستم ERP شرکت به‌روز می‌شوند. عدم نیاز به وارد کردن دوباره داده‌ها، سبب کاهش احتمال خطای انسانی می‌شود.

آینده ERP موبایل در دستان شما

اگر کسب‌وکار شما در مسیر دیجیتالی شدن قرار دارد، فراموش نکنید که سیستم ERP ثابت شما باید دارای UI واکنش‌گرا (responsive) باشد، به‌نحوی‌که ERP موبایل به‌راحتی و از طریق دستگاه‌های مختلف قابل دسترس باشد و بتواند خود را با اندازه صفحه نمایش تطبیق دهد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که انتخاب گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه و راه‌حل‌های اختصاصی، متناسب با متخصصان خاص و فرآیندهای کاری خود دارید. و شاید تولیدکنندگان برنامه موبایل، ابزاری نوآورانه در اختیار داشته باشند که به غیرتوسعه‌دهندگان، سرپرست سیستم یا کاربران امکان می‌دهد برنامه‌های تلفن همراه خود را در عرض چند دقیقه و بدون هیچ‌گونه دانش برنامه‌نویسی، ایجاد کنند.

به دلیل دسترسی فوری به کار و عملیات کلی تیم شما، واضح است که ERP تلفن همراه می‌تواند به سرعت رشد کند.  ERP همراه، که در سازمان‌ها با هر اندازه‌ای رایج است، باید توانایی مقیاس‌پذیری با کسب‌وکار را نیز داشته باشد. یک سیستم ERP تلفن همراه قوی و بادوام این کار را انجام می‌دهد، اما باید از ارزش واقعی برخوردار باشد، همچنین باید ابزارهای لازم برای ادغام با راه‌حل‌های فناوری جدید را داشته باشد.

 

منبع: erpnews

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}