تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

معرفی جدیدترین محصول NetSuite، ابزاری برای مدیریت موثر موجودی

«Smart Count»، جدیدترین ابزار شرکت نِت‌سویت است که برای سرعت بخشیدن به فرایندهای مدیریت موجودی و بالابردن دقت آن طراحی شده است.

نت‌سویت در ماه جولای سال جاری برای کمک به حل چالش‌های درگیرکننده فرایندهای مدیریت موجودی، نرم‌افزار اسمارت‌کانت را طراحی کرده و توسعه داده است. این نرم‌افزار یک راهکار محاسبه موجودی است که هدف اصلی آن کمک به کسب‌وکارها برای مدیریت اثربخش موجودی مواد و کالاهاست. این راهکار با خودکارسازی شمارش موجودی و جلوگیری از بروز توقف‌ در آن زمان انجام فرایندهای کنترل و مدیریت موجودی را به حداقل می‌رساند.

این راهکار نرم‌افزاری با ساده‌‌سازی و خودکار کردن فرایندهای مدیریت موجودی باعث می‌شود در گام نخست، زمان مورد نیاز برای انجام کارها کاهش یابد و در گام دوم، با ارایه قابلیت‌های ویژگی‌های منحصربه‌فردی جلوی هدررفت منابع مالی و زمانی سازمان را می‌گیرد. برای مثال یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نرم‌افزار مطلع کردن در لحظه کارکنان انبار از وضعیت شمارش مواد و کالاهاست تا آن‌ها بتوانند در زمان مناسب اشتباه‌ها و مغایرت‌ها را پیدا و رفع کنند. Smart Count با ساده‌سازی تمام فرایندها و ارایه پردازش در لحظه داده‌ها به بهتر‌شدن فرایند تصمیم‌گیری در سازمان هم کمک می‌کند. قابلیت‌های کلیدی Smart Count از این قرار است:

  • تنظمیات مدیریتی: این قابلیت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریت انبار و موجودی‌شان را بدون ایجاد اختلال در امر فروش انجام دهند. این نرم‌افزار به سرپرستان و مدیران کمک می‌کند تا پیش‌بینی کنند تغییر میزان موجودی یک کالا در انبار چه تاثیری بر دیگر فرایند‌های سازمان خواهد داشت.
  • ارایه دید عمیق و گسترده: این راهکار با تهیه لیست مواد مورد نیاز و همچنین تعریف ضوابط و قوانین و سنجه‌های کلیدی به سازمان‌ها کمک می‌کند فرایند شمارش و کنترل موجودی را خودکار پیش‌ برند.
  • کنترل مجدد خودکار: این قابلیت به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا جای ممکن از خریدهای مجدد غیرضروری جلوگیری کنند. این مهم به‌خصوص برای سازمان‌های بزرگ قابلیتی حیاتی است. این نرم‌افزار با تعیین حد مشخصی از موجود، چه برای تعداد کف چه برای تعداد سقف، اجازه مدیریت بهینه انبار را به سازمان‌ها می‌دهد.
  • اطلاعات متمرکز: مدیریت موثر فرایندهای کنترل موجودی اولین تاثیر مثبت راهکار نت‌سویت برای سازمان‌هاست. در این ابزار همه‌ی داده‌‌ها و اطلاعات، یک‌جا در دسترس مدیران است و می‌توانند هر لحظه از وضعیت انبارها و مدیریت موجودی خود باخبر باشند.
  • دسترسی موبایلی: نرم‌افزار Smart Count روی تمام دستگاه‌های قابل حمل مثل موبایل و تبلت قابل نصب است. این مهم به کاربران آن امکان می‌دهد به راحتی با آن کار کنند و کدها و بارکدهای مواد و کالاها را به‌‌آسانی اسکن و ثبت کنند.

قابلیت مهم دیگری که این نرم‌افزار دارد یکپارچگی کاملش با نرم‌افزار اوراکل نت‌سویت است. این یکپارچگی به سازمان‌ها امکان می‌دهد جریان همیشگی و یکپارچه داده‌ها را سازمان جاری کنند و مدیریت اثربخش فرایندهای مدیریت موجودی را پیاده‌سازی کنند.  

 

منبع: erpnews

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}