تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۶

همکاری نَت‌وست با اَکسِنچِر و مایکروسافت برای تحول دیجیتال

نَت‌وست (NatWest) در حال همکاری با دو شرکت اکسنچر (Accenture) و مایکروسافت برای ساخت یک پلتفرم جدید تعامل با مشتری است تا جایگزین سیستم‌های قدیمی خود کند.

بانک ملی وست‌مینستر یا نَت‌وست از بزرگ‌ترین بانک‌‌های بریتانیا است. پلتفرم جدید نت‌وست تمام سیستم‌های پیاده‌شده در فرایندهای ستادی آن مثل مدیریت شعبه‌ها و نمایندگی‌ها، مدیریت ارتباط با مشتریان، بانک‌داری آنلاین و غیره را تبدیل به یک سیستم جامع و یکپارچه می‌کند.

 

 

کرونا و دوران پسا‌کرونا تاثیرات عمیقی بر شیوه‌های کاری و تعامل بین کاربران و سازمان‌ها ایجاد کرده است. تمایل بیشتر به انجام کارهای روزمره از منزل و اپلیکشین‌های موجود نیازهای گسترده‌تری به‌وجود آورده است. مشتریان و مخاطبان به‌دنبال انجام کارهای‌شان به شکل آنلاین در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه‌اند.

تخصص اصلی اکسنچر در حوزه بانک‌داری و کمک به بانک‌های جهان برای رشد نوآوری از طریق پلتفرم‌های دیجیتال مختلف است. در حال حاضر مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ اصلی‌ترین پلتفرم این مجموعه برای ایجاد نوآوری است.

نت‌وست در گام اول تحول دیجیتال خود سیستم روزو نوبت قدیمی‌اش را با یک سیستم کاملا یکپارچه و آنلاین جایگزین و آن را برای تمام مشتریان و همکاران خود قابل دسترسی کرده است. این سیستم جدید زمان رزرو نوبت را تا ۷۵ درصد کاهش و تجربه کاربری مشتریان به‌شکل چشم‌گیری بهبود می‌دهد.

نینا رافائل، مدیرعامل اکسنچر بریتانیا در این‌ خصوص می‌گوید:«ساخت یک پلتفرم دیجیتال برای مشتریان نت‌وست نه‌تنها سرعت خدمات‌رسانی به مشتریان را بهبود می‌دهد، بلکه زمان در اختیار آن‌ها را برای اختصاص به جنبه انسانی بانک را بیشتر می‌کند. این موضوع به‌خصوص برای بانک‌ها و موسسات مالی بریتانا فرصتی فراهم می‌کند تا در گام اول هزینه‌های خود را مدیریت کنند و کاهش دهند و روابط خود با مشتریان‌شان را بهبود بخشند. استفاده از یک پلتفرم دیجیتال در نت‌وست زمان آزاد بیشتری در اختیار کارکنان آن‌ها قرار می‌دهد تا به مقابله با چالش‌های مالی و بانکی موجود بروند.»

راب اسمیتسن، مدیر بخش نرم‌افزارهای تجاری مایکروسافت در بریتانیا نیز می‌گوید:«با ترکیب تخصص اکسنچر و قدرت پلتفرم مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵، نت‌وست قادر است تجربه فوق‌العاده‌ای برای مشتریان خود به‌وجود آورد و با ایجاد ارزشی بالاتر برای آن‌ها وفاداری را افزایش دهد و روابطی عمیق‌تر با آن‌ها بسازد. این تحول مشتریان نت‌وست را در قلب فرایندهایش قرار می‌دهد و به آن امکان می‌دهد بهترین خدمت را به مشتریان خود ارایه دهد».

وِندی رِدشاو، مدیر آی‌تی نت‌وست اضافه می‌کند:«بیش از هشت میلیون از مشتریان ما از برنامه‌های موبایلی و خدمات آنلاین استفاده می‌کنند. سرمایه‌گذاری ما برای یکپارچگی تمام ابزارها و فرایندهای‌مان روی یک پلتفرم دیجیتال کارکنان ما را قادر می‌کند تا خدمات کاملا شخصی‌سازی‌شده را به مشتری ارایه کنند».

 

منبع: erp.today

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}