تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

آغاز همکاری راهبردی «سوزه» و فضای کار آمازون

سوزه، یکی از پلتفرم‌های پیاده‌سازی نرم‌افزارهای سازمانی، فرایندهای خود را با فضای کار آمازون یکپارچه می‌کند.

سوزه (SUSE)، یکی از پلتفرم‌های تحول دیجیتال شناخته‌شده در جهان است. این مجموعه صفرتاصد فرایندهای مورد نیاز کسب‌وکارها برای پیاده‌سازی و راه‌اندازی خدمات نرم‌افزاری را در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. از راه‌اندازی خدمات ابری نرم‌افزارها گرفته تا پیاده‌سازی نرم‌افزارهای سازمانی معروفی همچون SAP.

 

 

از سوی دیگر، فضای کار آمازون (AWS) یکی از قدرتمندترین فضاهای کاری ابری در جهان است. همکاری این دو شرکت در حوزه ارایه نرم‌افزارهای سازمانی و پیاده‌سازی آن‌ها در بستر سرویس‌های ابری خواهد بود.

همکاری راهبردی این دو شرکت با هدف راحت‌تر کردن فرایند مهاجرت از نرم‌افزارهای محلی به سرورهای ابری است. این همکاری در حوزه‌های بازاریابی، آموزش و شبکه‌سازی در ابعادی جهانی خواهد بود.

کِلی کالینز، مدیر خدمات ابری SUSE دراین‌باره می‌گوید: «با عمیق شدن همکاری ما با آمازون، می‌توانیم به مشتریانمان این وعده را بدهیم که پشتیبانی از مهاجرت آن‌ها به خدمات ابری به ساده‌ترین و کاردبردی‌ترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت. سرور‌های لینوکس نرم‌افزارهای سازمانی سوزه یک پلتفرم پیشرو در زمینه پیاده‌سازی راهکارهای SAP است. این پلتفرم یک افق بلندمدت و البته مطمئن به سازمان‌ها می‌دهد تا زمان پیاده‌سازی و راه‌اندازی راهکارهای نرم‌افزاری سازمانی خود را به کم‌ترین حد ممکن برسانند. همکاری ما با AWS می‌تواند نویدبخش مهاجرتی آسان و بی‌دردسر از سرورهای پرهزینه محلی به سرورهای ابری باشد».

کاتلین کوری، مدیر اجرایی AWS در این‌خصوص می‌گوید: «همکاری ما با سوزه به کاربران نرم‌افزارهای سازمانی، مخصوصا SAP امکان می‌دهد فرایندها و سرویس‌های نرم‌افزاری خود را مدرن‌، زمان مهاجرت را کم‌تر و سرعت پیاده‌سازی را بیش‌تر کنند. این همکاری راهبردی باعث ایحاد یک برنامه بازاریابی و فروش کامل می‌شود. با آغاز این همکاری، سوزه به‌طور دایمی با AWS در ارتباط خواهد بود و به کاربران نرم‌افزارهای سازمانی امکان می‌دهد تجربه بی‌نظیری از مهاجرت به فضاهای ابری داشته باشند».

 

منبع: ERP.TODAY

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}