یک کسب‌وکار مدرن دیگر به SAP مجهز شد

SAP و شرکت Tevva، اولین تولیدکننده کامیون‌های برقی و هیدروژنی بریتانیا، همکاری خود برای توسعه زیرساخت‌های IT و کمک به تولید نخستین کامیون سوخت هیدروژنی بریتانیا را آغاز کردند.

Tevva اولین تولیدکننده خودروهای برقی و هیدروژنی است که SAP را به‌عنوان شریک تجاری توسعه زیرساخت‌های IT خود انتخاب می‌کند. هدف از آغاز این همکاری، توسعه زیرساخت‌های لازم برای تولید اولین کامیون برقی بریتانیا و ایجاد یک سیستم پایدار تولید است. این همکاری از این بابت مهم است که بسیاری از تولیدکنندگان اروپایی راهکارهای مایکروسافت را برای توسعه زیرساخت‌های کسب‌وکار تولیدی خود برمی‌گزینند و SAP بیشتر برای حوزه‌های خدماتی و بازرگانی کاربردی است. این همکاری و استقرار SAP در کارخانه‌ نخستین تولیدکننده کامیون‌های هیدروژنی و برقی می‌تواند این باور را از بین ببرد و پای SAP را به کارخانه‌های اروپایی بیش از پیش باز کند. 

 

SAP

 

Tevva از یکپارچگی سیستم‌ RISE with SAP S/4HANA Cloud برای یکپارچه کردن توسعه، تولید و مدیریت تقاضا استفاده می‌کند. همچنین مدیریت اثربخش زنجیره تامین و مدیریت خرید و تدارکات و عرضه به بازار نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که Tevva از آن‌ها بهره می‌‌برد. همچنین Tevva از سیستم‌های مالی و حسابداری، تولید، مدیریت زنجیره تامین و انبار این راهکار دیجیتال نیز می‌برد. یکی‌دیگر از راهکارهایی که Tevva از آن بهره می‌برد راهکار Capgemini است. اگر SAP هسته اصلی ERP سازمانی Tevva را تشکیل دهد، Capgemini فرایندهای مالی و انبار و فروش را ردگیری و به مدیریت آن کمک می‌کند. 

مدیر رشد و توسعه SAP درباره این همکاری این‌طور می‌گوید: «همکاری ما با Tevva یکی از همکاری‌هایی است که ما درباره آن هیجان‌زده‌ایم. ارزش‌ها و هدف‌های Tevva مشابه با آن‌چه است که ما دنبال می‌کنیم. آن‌ها اولین تولیدکننده کامیون‌های هیدروژنی هستند که از راهکار RISE with SAP بهره می‌برند و این برای بسیار خوشحال‌کننده است».

مدیرعامل Tevva هم در این باره افزود: «در تیوا به دنبال تولید محصولی هستیم که پایداری و مقیاس‌پذیری مولفه اصلی آن باشد. ما به گذر از دوره سوخت‌های فسیلی اعتقاد داریم و باور داریم که گذر از این دوران به آینده‌ای با سوخت‌های هیدروژنی و برقی نیاز به همراهی قدرتمندی دارد که SAP به‌خوبی از پس آن برمی‌آید».

 

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}