راهکار هوشمند مشترک SAP و Proaxia برای خرده فروشی خودرو بر اساس SAP S/4HANA

بر اساس اعلام SAP و Proaxia، این دو شرکت قصد دارند همکاری‌های خود را در زمینه تجارت خودرو و تجهیزات سنگین و نیز خدمات کارگاهی، برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، گسترش دهند.

SAP و Proaxia به‌منظور تسریع تامین یک راهکار سازمانی هوشمند بر اساس SAPS/4HANA برای خرده‌فروشی خودور، توافقنامه‌ای امضا کرده‌اند.

نسل آینده راهکارهای فروش و خدمات خودرو به مشتریان کمک خواهد کرد تا با چالش‌های روندهای آتی روبه‌رو شوند.

 

 

به گفته استفان کراوس، مدیر کل SAP در حوزه صنایع تولیدی، استخراج و نرم‌افزارهای قابل حمل، «اتصال، رانندگی خودکار، سیستم‌های رانندگی انعطاف‌پذیر و برقی مفاهیم جابه‌جایی در آینده ا شکل می‌دهند و صنعت خودرو را ملزم به توسعه مدل‌های جدید تجاری می‌کنند.» «نسل خریداران جدید انتظار دارند که خرید، اجاره یا ثبت‌نام وسیله نقلیه به آسانی پخش موسیقی در تلفن هوشمند آن‌ها انجام شود. مشارکت با Proaxia باعث تسریع در حرکت مشتریان به سمت یک تشکیلات هوشمند در بازار خرده‌فروشی خودرو برای نمایندگی‌ها خواهد شد.»

به گفته دکتر پیترلیندتن ، مدیرعامل Proaxia، چشم‌انداز ما برای یک راه‌حل یکپارچه فروش وسایل نقلیه و مدیریت خدمات، کمک به نمایندگی‌ها برای ایجاد تحول و موفقیت در این موج از اختلالات است. وی گفت: « این راه‌حل فروش و خدمات خودرو که به آخرین فناوری‌های هوشمند شرکت SAP در SAP S / 4HANA  مجهز می‌باشد، نه تنها به مشتریان کمک خواهد کرد تا با چالش‌های امروز روبه‌رو شوند، بلکه بینش مبتنی بر داده‌ای را فراهم می‌کند که نمایندگی‌ها را قادر می‌سازد با اطمینان از مدل‌های جدید کسب‌وکار بهره ببرند.»

این توافق‌نامه شامل همکاری در نوآوری با SAP است. proaxia یک راه‌حل فروش و خدمات جدید برای وسایل نقلیه را بر اساس برنامه کاربردی S.1 Dealer Business Management 8.1 ساخته و به بازار عرضه می‌کند، که به تسریع انتقال از برنامه SAP ERP به SAP S/4HANA کمک خواهد کرد و بدین ترتیب، از سرمایه‌گذاری‌های IT مشتریان محافظت به‌عمل خواهد آورد. این راه‌حل جدید، فروش و خدمات وسایل نقلیه proaxia (VSS) در SAP S/4HANA نامیده می‌شود و کارکردهای تجاری  proaxia DBM|E را شامل می‌شود که نوآوری بیشتری را با استفاده از SAP Cloud Platform فراهم خواهد کرد.

Proaxia قصد دارد تا پایان فصل پاییز سال ۲۰۲۰، پرواکسیا VSS را در اختیار کاربران آزمایشی قرار دهد، و همچنین قصد دارد یک شبکه مشارکت جهانی برای تامین پوشش و خدمات به مشتریان در سطح جهانی ایجاد کند.

 

منبع: erpnews

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}