SAP ASE و SAP IQ: نسل بعدی محصولات شرکت SAP

چندین دهه است که بیش از ۳۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان برای تامین نیرو در کسب‌وکارهای خود، به سیستم‌های با کارایی بالاSAP Adaptive Server Enterprise (SAP ASE) و SAP IQ اعتماد کرده‌اند. این مشتریان ۹۰ درصد از ۵۰ بانک و شرکت امنیتی برتر را شامل می‌شوند.

 

 

میراث به جا مانده از شرکت Sybase که بعدها به SAP تغییر نام داده، بخش مهمی از حلقه این شرکت را تشکیل داده است.

SAP به سرمایه‌گذاری و نوآوری در راه‌حل‌های اختصاصی SAP ASE ،SAP IQ وSAP Replication Server ادامه می‌دهد و در عین حال بر نوآوری‌های ابری خود می‌افزاید. تلاش‌ها در جهت تقویت ویژگی‌های سنتی این فناوری‌ها ادامه دارد: یعنی عملکرد بالا، در دسترس بودن، دوام کسب‌وکار و امنیت داده‌ها.

تعهد به مشتریان اختصاصی (On-Premise)، معرفی خدمات ابری

سازمان‌ها نیاز به ثبات در سرمایه‌گذاری برای راهکارهای اختصاصی فعلی خود دارند. در عین حال، مشتریان درحالی‌که از سرمایه‌گذاری و مهارت‌های موجود محافظت می‌کنند، به‌دنبال نوآوری‌هایی هستند که شامل قابلیت‌ها و فرصت‌های جدید ابری می‌شوند. SAP همچنان به تقویت، نگهداری و پشتیبانی طولانی‌مدت SAP ASE ،SAP IQ و SAP Replication سرور متعهد است و قصد دارد راه‌حل‌های ابری جدیدی را به‌عنوان بخشی از خدمات ابر SAP HANA منتشر کند.

برنامه‌ریزی برای انتشار نسخه جدید SAP ASE، در سال ۲۰۲۰

شرکت SAP در حال برنامه‌ریزی برای انتشار نسخه جدید SPS برای SAP ASE 16 در سال ۲۰۲۰ است. نسخه‌های اضافی مطابق با در دسترس بودن ماتریس محصول پشتیبانی می‌شوند. SAP از انتشار نسخه‌های آتی محصول، گزینه‌ها و افزونه‌های نگهداری با توجه به نیازهای در حال تغییر مشتریان، خبر داده است.

سرمایه‌گذاری برای خدمات مدیریت ابری جدید

شرکت SAP اقدام به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در محصولات SAP ASE ،SAP IQ وSAP Replication Server به‌عنوان بخشی از پیشنهادات ابری SAP Hana Cloud کرده و اخیرا نیز آن را اعلام کرده است. جزییات و تاریخ تحویل به‌زودی اعلام می‌شود. SAP HANA Cloud به مشتریان موجود SAP ASE و SAP IQ اجازه می‌دهد تا فرایندهای اختصاصی خود را به ابر منتقل کنند:

  • SAP HANA Cloud شامل یک سرویس XOLTP مدیریت شده، مبتنی برSAP ASE ، و یک سرویس دریاچه داده‌های ارتباطی، بر اساس ضریب هوشی SAP خواهد بود.
  • مشتریان می‌توانند چشم‌انداز موجود SAP ASE و SAP IQ از جملهSAP Replication Server سازگار با نسخه‌های فعلی را به SAP HANA Cloud منتقل کنند.
  • مشتریان از خدمات اضافی ارائه شده توسط SAP HANA Cloud مانند: مجازی‌سازی داده‌ها یا قابلیت‌های پیشرفته تحلیلی، از طریق یک دروازه ساده به همه داده‌های خود، بهره‌مند می‌شوند.

SAP ASE ،SAP IQ و SAP Replication Server محصولاتی باثبات و اثبات‌شده هستند و این شرکت توانایی استقرار آن‌ها را بر روی hyperscalerهای مختلف دارد. سازمان‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری خود را برای راهکارهای اختصاصی، حفظ کنند یا از ابر برای بهره‌وری و خدمات اضافی در ارائه ابر SAP HANA استفاده کنند.

شرکت SAP از سرمایه‌گذاری مشتریانی که بر روی محصولات SAP ASE ،SAP IQ وSAP Replication Server انجام داده‌اند، قدردانی کرده و خواستار کسب اطمینان از ادامه سودآوری این سرمایه‌گذاری‌ها (هم در حال حاضر و هم در آینده) است.

 

منبع: sap

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}