تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

عملکرد قدرتمند خدمات وب آمازون (AWS) در سه‌ماهه دوم 2022

آمازون گزارش‌های مالی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ خود را اعلام کرد و در آن خبر از درآمدی 19.7 میلیارد دلاری از بخش خدمات ابری خود داد. در این گزارش خدمات وب آمازون (AWS) رشدی ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

پیش‌بینی‌ها از درآمد AWS در این دوره مالی از سوی کارشناسان حدود 19.5 میلیارد دلار برآورده می‌شد و آمازون با ارایه گزارش‌های مالی‌اش نشان داد از پیش‌بینی‌ها سبقت گرفته است. درآمدهای عملیاتی AWS در این دوره برابر 5.72 میلیارد دلار بود که آن‌هم نشان از افزایشی 36 درصدی نسبت به دوره مشابه قبلی دارد. در گزارش‌های پیش‌بینی، درآمد این بخش 3.32 میلیارد دلار تخمین‌زده ‌شده بود.

برایان اولساوسکی، مدیرمالی آمازون در این خصوص می‌گوید: «گسترش میل‌ عمومی به استفاده از خدمت ابری توسط و انتخاب آمازون به‌عنوان یکی از شرکای تجاری توسط مشتریان‌مان اصلی‌ترین دلیل افزایش درآمدهای ما در این دوره‌ی مالی است». در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مشتریان بزرگی به جمع استفاد‌ه‌کنندگان از خدمات ابری آمازون پیوستند. مشتریانی مانند خطوط هوایی دلتا و شرکت مخابراتی BT.

در این مدت AWS شبکه ارتباطی خود را گسترش داده و بیش‌از صدهزار سیستم و نرم‌افزار مختلف در کسب‌وکارهای گوناگون با این سرویس ابری یکپارچه شده‌اند. IBM هم یکی از مشتریانی است که استفاده گسترده از خدمات آمازون را آغاز کرده و هم‌اکنون AWS را به‌عنوان زیرساخت اصلی برنامه‌های SaaS خود معرفی می‌کند. موضوعی که باعث می‌شود مشتریان IBM دسترسی راحت‌تری به خودکارسازی، داده و هوش‌ مصنوعی، امنیت و پایداری نرم‌افزاری شده است.

 

منبع: ERP.Today

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}