تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

رونمایی از نرم افزار CRM مدرن Salesforce

Salesforce، از شرکت‌های پیشرو در تولید و توسعه نرم‌ افزارهای CRM، از جدیدترین محصول خود به نام Salesforce Easy رونمایی کرد.

 

 

یک نرم افزار CRM برای مدیریت ساده‌تر فرایندهای فروش، خدمات پس از فروش و بازاریابی، چند وقتی است به بازار نرم افزاری جهان معرفی شده است. سِیلزفورس، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم افزار CRM در جهان است. محصول جدید این مجموعه با نام Salesforce Easy چند وقتی است در دسترس کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است.

Salesforce Easy برای کسب‌وکارهایی در هر اندازه طراحی و توسعه داده شده است. از یک فناوری منطعف و پیشرفته بهره می‌برد و درعین‌حال کار کردن با آن اصلا دشواری ندارد.

کاربران این نرم افزار می‌توانند با خیالی آسوده به سراغ یکپارچه کردن نرم افزارهای مختلف و مورد نیازشان با این CRM بروند و همواره با مشتریان خود در ارتباط باشند. همچنین منعطف‌ بودن این نرم افزار به آن‌ها امکان می‌دهد با تغییرات هم‌گام شوند و در سریع‌ترین زمان آن‌ را عملی کنند.

در سفر مشترک با Salesforce Easy اولین گام پیاده‌سازی آن است. این پیاده‌‌سازی، بنا به ادعای Salesforce فقط با سه‌ کلیک انجام می‌شود. این یعنی صرفه‌جویی فوق‌العاده در زمان و هزینه‌ها. بعد از آن این نرم افزار CRM راهی جدید برای مدیریت مشتریان‌تان در اختیار شما می‌گذارد. مشتریانی که در فضای اختصاصی خودشان در Salesforce Easy کالاها و خدمات شما را امتحان می‌کنند، می‌خرند و تجربه‌شان را گسترش می‌دهند.

مهم‌ترین ویژگی Salesforce Easy سریع بودن آن در همه ابعاد است. از پیاده‌سازی و تعریف مشتری‌ها گرفته تا مدیریت آن‌ها و تعریف کمپین‌های بازاریابی و البته بالا بردن بهره‌وری. استفاده از این نرم افزار CRM مدرن با این ویژگی‌ها باعث کاهش هزینه‌ها، بالا رفتن بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان می‌شود. مزایای دریافت شده از این نرم افزار را به‌طور خلاصه می‌توان این‌طور برشمرد: کاهش‌ هزینه‌های فروش، کاهش زمان تبدیل لید به مشتری، داشتن دید شفاف از همه‌چیزی در سازمان و سریع شدن رشد سازمان.

کریس بیل‌مایر، مدیر توسعه Salesforce Easy می‌گوید: «ما درخواست‌های زیادی از سمت مشتریان‌مان برای ساده‌تر کردن فرایندهای CRM در نرم افزارمان داشتیم. این درخواست‌ها باعث شد تا به فکر توسعه نرم افزاری بیفتیم که در آن سادگی حرف را می‌زند. چه در ظاهر و چه در ویژگی‌های عملکردی. نرم افزار CRM Salesforce Easy برای همه کسب‌وکارها، به‌خصوص کوچک و متوسط‌ها، ابزاری بسیار مناسب و کارآمد و می‌تواند در بازار رقابتی برای آن‌ها تعیین کننده باشد».

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}