تحول SAP SuccessFactors با حرکت به سمت SAP HANA و ابر عظیم Microsoft Azure

زمانی‌که در سال ۲۰۱۲، شرکت SAP بخش SuccessFactors را راه‌اندازی کرد، ۳۵۰۰ مشتری جهانی و ۱۵ میلیون کاربر داشت که آن به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مبتنی بر ابر در جهان تبدیل کرده بود.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، از آن زمان به بعد، SAP SuccessFactors رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. تعداد مشتریان این شرکت تقریبا دو برابر شد و در حال حاضر ۱۲۵ میلیون کاربر این نرم‌افزار، ۱ میلیارد تراکنش در روز انجام می‌دهند. صدور لیست حقوق و دستمزد، بررسی عملکرد و پیش‌زمینه و نیز آموزش و گواهینامه‌های شغلی، توسط این نرم‌افزار انجام می‌شود – این فرایندهای مهم منابع انسانی (HR) باید به‌صورت ۲۴ ساعته با حفظ امنیت عملکرد اجرا شوند و مدیریت موفق کسب‌وکار است که اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

 

 

همان‌گونه که برای رشد آینده و ارائه راهکارهای پیشرو و جدید به بازار، آماده می‌شویم، SAP SuccessFactors سفر چندساله‌ای را برای تحول دیجیتالی زیرساخت‌ها آغاز کرده است. این سفر با مهاجرت مشتریان به SAP HANA آغاز می‌شود – که فرایندهای آن در اوایل سال جاری تکمیل شد – و حرکت به سمت ابر عظیم (hyperscale) است. این نخستین گام‌های مهم برای تحول در مقیاس کاملSAP SuccessFactors ، این شرکت را قادر می‌سازد خدمات برتر و عملکردی ایمن، سریع و همواره در دسترس ارائه دهد.

حرکت به سمت SAP HANA و سفر سریع‌تر به ابر عظیم Azure

پس از مهاجرت موفقیت‌آمیز مشتریان SAP از پایگاه داده موروثی این شرکت به SAP HANA در ماه مارس ۲۰۱۹، این شرکت به نقطه عطفی دست یافت و توانست مدل‌های داده را ساده‌سازی کرده، قابلیت‌های تجزیه و تحلیل را پیشرفته‌تر و نوآوری را سرعت ببخشد.

در جریان این مهاجرت، هزاران مشتری و بیش از یک پتابایت داده، جابه‌جا شد. این مهاجرت شامل تغییر طراحی پایگاه داده و مهاجرت بیش از ۹۰٫۰۰۰ گزارش سفارشی بود. البته، کار به همین‌جا ختم نشد. در حال حاضر، بهینه‌سازی راهکارها با افزایش قابلیت تجزیه و تحلیل SAP HANA ادامه دارد و در نتیجه این امکان برای مشتریان فراهم آمده است که اشراف لحظه‌ای و پیشرفته‌ای به فرایندهای کسب‌وکار خود داشته باشند.

در کنار تکمیل انتقال بهSAP HANA ، شرکت SAP همچنین با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته تا اطمینان حاصل کند که ظرفیت کاری SAP HANA به‌طور کامل پشتیبانی شده و برای Azure متناسب است. این تلاش‌های ترکیبی به‌عنوان کاتالیزور تامین‌کننده مایکروسافت، مثلا همکاری کارکنان میانی SAP SuccessFactors با Azure در اواخر سال ۲۰۱۸ و موفقیت آنها در آوردن مشتریان جدید SAP SuccessFactors به آمریکای شمالی در اوایل ماه نوامبر عمل کرد. مرحله دوم مهاجرت مشتریان، از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد.

با ارائه مجموعه مدیریت تجربه انسانی (HXM) مبتنی بر ابر SAP SuccessFactors، مناسب برای محیطhyperscale ، مشتریان قادر خواهند بود از یک بستر داده قدرتمند که ظرفیت اضافی قابل‌توجهی برای اجرای فرایندهای عملیاتی در اختیارشان قرار می‌دهد، بهره بگیرند. همچنین با گسترش دسترسی جغرافیایی و بهبود مقیاس‌پذیری و در دسترس بودن این راه‌حل‌ها، پشتیبانی از نیازهای امروز و آینده خدمات ارائه شده بهتر انجام خواهد شد.

همچنین، دریافته‌ایم که ممکن است برخی مشتریان نیاز به انتخاب داشته باشند یا اینکه نخواهند داده‌هایشان در فضای عمومی ابر مستقر شود. SAP در نظر دارد با چنین مشتریانی به‌طور مستقیم کار کند تا راهکار موثری به ایشان معرفی نماید که نیازهای آنها را به نحو چشمگیری پوشش دهد و در این میان، از مراکز داده ابر همگرا به‌عنوان یک گزینه استفاده خواهد شد.

ایجاد تحول در منابع انسانی پیشرو با کمک مشتریان

داستان SAP SuccessFactors به سفر بیشتر مشتریان این شرکت شباهتی ندارد. رشد سریع، به همراه پیشرفت‌های تکنولوژیکی و دیگر روندهای کلان به همان اندازه سریع، یک محیط کسب‌وکار پیچیده با مشکلات منحصربه‌فرد، ایجاد کرده است.

SAP برای آماده شدن جهت رویارویی با آینده، حرکت‌های شجاعانه‌ای انجام داده است که به نظر می‌رسد با آنچه امروز در حال انجام است، تفاوت گسترده‌ای دارد. با تکمیل مهاجرت SAP SuccessFactors به SAP HANA و با توجه به گام‌های پیش رو برای انتقال مشتریان به یک فضای ابری عظیم، این شرکت اطمینان دارد که این بهترین تصمیم برای مشتریان خواهد بود.

همچنین، هدایت موفقیت‌آمیز تحول، بهترین موقعیت برای کمک به مشتریان جهت ایجاد تغییر موثر در حوزه منابع انسانی خود و محور قرار دادن افراد در کسب‌وکار و کسب نتایج معنادار خواهد بود.

 

منبع: sap

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}