اوراکل پیشرو در ارائه نرم‌افزارهای جهانی بهینه‌سازی خرده‌فروشی

در ارزیابی IDC MarketSpace، اوراکل به‌عنوان شرکت پیشرو در ارائه نرم‌افزارهای جهانی بهینه‌سازی خرده‌فروشی در سال ۲۰۱۹ شناخته شد.

 

 

این فهرست شامل ارائه‌دهندگان نرم‌افزارهای بهینه‌سازی قیمت بر اساس مدل کسب‌وکار B2C است که بر اساس پایگاه مشتریان آنها، از تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی (AI) بهره برده و بر فهرست کوتاه خریداران خرد برتری دارد. جایگاه خرده‌فروشی اوراکل به‌عنوان یک پیشرو، تاکیدی است بر سرمایه‌گذاری همیشگی آن در سیستم‌های تجزیه و تحلیل، بهینه‌سازی و علم داده. بدین ترتیب، خرده‌فروشان دید بی‌سایقه‌ای نسبت به عملکرد آینده مجموعه خود و تاثیری که هر پیشنهاد تبلیغاتی در پایان خواهد داشت، پیدا می‌کنند.

گزارش IDC MarketSpace خاطرنشان می‌کند که عمر «برنامه‌ریزی خرده‌فروشی سنتی که در آن چرخه عمر بهینه‌سازی قیمت یک بخش اساسی به شمار می‌رود، به پایان رسیده است. ما برنامه‌ریزی نسل آینده خرده‌فروشی را به‌عنوان ارکستر کالاهای تبلیغاتی (CMO) معرفی کرده‌ایم. CMO به‌منزله سیستم عصبی مرکزی یک سازمان و سیگنال اکوسیستمی است که فرایندهای خود و مجاور را از طراحی تا ارائه، هماهنگ می‌کند. قیمت‌گذاری، جنبه‌های سازمان‌دهی و هماهنگی CMO را به‌عنوان معیاری برای ایجاد تقاضا و فروش کافی به‌واسطه میزان موجودی، پوشش می‌دهد». در این گزارش، IDC اوراکل را به دلیل خبرگی و دارایی‌های فناورانه خود در کالاهای تجاری تکمیلی و تجزیه و تحلیل برنامه‌ریزی زنجیره تامین، اجرا و عملیات و نیز پلتفرم خرده‌فروش آن معرفی کرده است.

برنامه‌های قیمت خرده‌فروشی، ارتقا و بهینه‌سازی و کاهش قیمت اوراکل، سرویس ابری پلتفرم خرده‌فروشی این شرکت را با هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و علم تصمیم‌گیری با اطلاعات به‌دست آمده از برنامه‌های SaaS خرده‌فروشی اوراکل و نیز داده‌های طرف سوم، ترکیب می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد این برنامه‌های خودآموز این است که گرایش‌ها را کشف کرده، از نتایج یاد می‌گیرند و هرچه بیشتر از آنها استفاده شود، دقتشان افزایش می‌یابد، ضمن اینکه حجم عظیمی از داده‌های متنی را می‌افزایند تا تصویر روشن‌تری از آنچه نتایج را ایجاد می‌کند، ارائه دهند. این برنامه‌های قیمت‌گذاری، توسط مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها برای برنامه‌ریزی، بهینه‌سازی و اجرای خرده‌فروشی، به‌ویژه برنامه‌ریزی مالی، کامل می‌شوند.

به گفته جف وارن، قائم مقام بخش خرده‌فروشی اوراکل، خرده‌فروشان فرصت بزرگی برای تقویت یادگیری ماشینی و علم خرده‌فروشی دارند تا بدین وسیله کسب‌وکار خود را به سطح بعدی هماهنگی کالای تبلیغاتی منتقل کنند. اوراکل به خرده‌فروشان نسل بعدی برنامه‌های کاربردی بهینه‌سازی قیمت را براساس پلتفرم علمی Retail ما را ارائه می‌دهد که این برنامه‌ها به آنها امکان می‌دهد تا تاثیر تصمیمات مربوط به قیمت‌گذاری را به‌صورت خودکار پیش‌بینی کنند و در عین حال، همزمان پیشنهادهایی را ارائه می‌دهند که موجب حیرت مشتریان آنها شده و نرخ بازخرید را افزایش می‌دهد.

راهکارهای خرده‌فروشی اوراکل که در فهرست IDC MarketSpace ذکر شده‌اند، عبارتند از: برنامه‌های جهانی بهینه‌سازی قیمت، ارزیابی فروشنده ۲۰۱۹ شامل سرویس ابری، سرویس ابری مشتری، مجموعه بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی خرده‌فروشی و سرویس ابری پلتفرم خروه‌فروشی.

منبع: erpnews

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}